Friday, March 23, 2007

Herkese merhabalar,
Güzel , sıcak bir Mart günü...
Bu benim bilmemki kaçıncı blog um. Diğerlerini hayata geçiremedim. Hep bir aksilik oldu. En sonunda bunu başardım sanırım.
Gündelik hayatta bu yaşıma kadar(26) günlük bile tutmayı becerememiş olan ben bilmemki bir blog oluşturabilecekmiyim. Belki her gün yazıcam , hatta belki günde bir kaç defa...
Belkide haftalar geçicek uğramıycam. Şimdiden bunu göremiyorum. Ama hiç olmazsa o ki kalkıştım bu işe şu ilk birkaç zaman içimi dökeyim, rahatlıyayım.
Sayfamı ziyaret eden herkese, duygularımı benle paylaşan herkese çok teşekkürler...

Ayrıca bana ulaşmak isterseniz yeni1ben@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.

Haa bu arada ismimi şimdilik kullanmak istemedim. Hazırlama aşamasında iş arkadaşıma sordum ne olsun adım dedim. Kendi adımı kullanmak istemiyorum dedim o da "gizemli" olsun dedi:) Hadi bakalım olsun dedim bende. Bana şimdilik gizemli diye hitap edebilirsiniz...

No comments: